Wednesday, July 15, 2009

..THE GIRLS WAS SCREAMING THEIR NAME

Gue masih shock O.o
Beneran
Ga boong

I was waiting for my mom to picked me up after I had my English course. And then, there was a girl who ran to a boy on a motorcycle. And the girl was shouting like this "Gue minta pertanggung jawaban lo. Pokoknya sampe sekarang gue belom dapet. Lo harus tanggung jawab." Don't know why gue kepikiran sampe sekarang -_-" agak gak penting ya. Tapi horror aja gitu tiba-tiba dia ngomong gitu. Dan mereka berdua berantem loh. Serem. Gue nggak ngerti deh apa yang mereka omongin. Takut O.o

By the way, hari ini sekolah gue rame banget! Gimana ga? Samuel Rizal (Adhit on Eiffel I'm in Love movie) came to my school and played basketball with 21 team. And also there's a man (Fano on Nikita sinetron hehe) who joined to played basketball. Ya sekolah gue geger lah, yang cewe-cewe pada heboh. Kocak deh :3

Hmmm... Gitu deh pokoknya hari ini. Freak -_-"

No comments: